wtorek, 22 lipca 2014

Coś o nowościach. Na półkach w sklepach niebawem pojawi się EFR-539 - piękny, męski, masywny, stalowy zegarek w kolekcji Edifice. Super wzór, ale.. gdzieś już to widziałem. Gdzie? W Casio! Niemal tak samo wygląda zegarek EF-539 (bez litery R). Skąd i po co ta zmiana? Oficjalnie mówi się o odświeżaniu wzornictwa i kolekcji. Według mnie jednak jest to zabieg zauważalny w Swatch Group. 

Oficjalnie jesteśmy frontem do klienta - nie podnosimy cen, mimo, że kursy idą do góry, że inflacja idzie do góry, że materiały drożeją. My wciąż jesteśmy tani. Przychodzi jednak dzień, w którym bestseller przestaje być produkowany "bo ma stary design" i w jego miejsce wchodzi odświeżony model w nowej cenie. Tak mamy według mnie w tym wypadku. Stary, dobry EF-539 co prawda jeszcze oficjalnie wycofywany nie jest, ale myślę, że powoli można zacząć się tego spodziewać. I teraz porównanie cen - stary model - 499zł. Nowy, z literką R - 649zł. Różnica zauważalna. Mam nadzieję, że idzie to w parze z jakością i wytrzymałością. Mogliby chociaż alfa żel dołożyć do konstrukcji, żeby był odporny na wstrząsy.

niedziela, 06 lipca 2014


Ahoj,

Rafał się ostatnio żegnał z tym blogiem, to może ja krótko się przywitam. Artur jestem. Z zegarkami Casio pracuję już 7 lat. Dziś akurat wypada rocznica pierwszego dnia w pierwszej pracy.. W Zibi pracuję od czerwca. Samodzielnie (bez wsparcia Rafała) od 1 lipca. Blog będę podtrzymywał. Oprócz bloga, jakieś newsy i ciekawostki znajdziecie także na twitter.com/CASIO_Zibi


Już niedługo pojawi się piękny, nowy G-Shock. Zupełnie nowe wzornictwo. Coś ciekawego. Dwa, duże, czytelne wyświetlacze LCD do obsługi + układ analogowy. Najciekawszym elementem jednak wydaje się być nietypowa koronka. Właściwie według mnie to potencjometr. Ułatwi on obsługę odtwarzacza MP3 w komórce (za pośrednictwem sygnału Bluetooth). Trzeba przyznać, że to tej pory wciskanie guzików wstecz/dalej w GB-6900 było i jest dość upierdliwe. Po przerzuceniu kilku kawałków do przodu, trochę nawet palce bolą. 
GBA-400 oprócz nowego designu oferuje także ergonomiczne kształty, jak wszystkie nowe G-Shocki. Dzięki temu nawet duży zegarek bardzo fajnie przylega do ręki. Nawet jak ktoś ma szczupłą rękę tak, jak ja. Zegarek nie wygląda obscenicznie, brzydko. Wręcz przeciwnie - nadaje szyku, indywidualnego stylu. Nie pamiętam teraz dokładnie, ale pojawią się trzy lub cztery różne wersje kolorystyczne. Nie widziałem na żywo sampli, mam jakieś tam rendery w katalogu. Czerwona wersja wydaje się być najbardziej interesująca i przyjemna.
Co ciekawe, wzór ten powtórzony będzie także w modelu GA-400 - bez funkcji bluetooth. Będzie to tańsze rozwiązanie przy okazji szerzej rozwinięte kolorystycznie w wersje specjalne (dostępne przez krótki okres czasu).
Przy dobrych wiatrach GBA-400 i GA-400 trafią na półki sklepowe we wrześniu. Oby!

środa, 25 czerwca 2014

Witam wszystkich czytelników tego bloga.

Tak to prawda. Dla mnie to koniec. Po wielu latach zajmowania się zegarkami CASIO nadszedł czas rozstania. To były fajne lata, a ja byłem szcześciarzem że mogłem bawić sie pracując przy najfajniejszych zegarkach sportowych CASIO G-SHOCK. Pisze tak, bo całe Casio choć lubiłem, nie budzi we mnie takich emocji jak G-SHOCK, którego jestem największym chyba fanem w tym kraju.

Nadarzyła się okazja i inna firma upomniała się o mnie, a że to jednak okazja, to korzystam. Z żalem nieukrywanym odchodzę i kończę tym samym prowadzenie tego bloga.

Ale spokojnie. Blog nie znika. Mój następca zaoferował się kontynuować to dzieło, a jako że jest ambitny i pełen energii, to może nawet będzie lepiej. Tak więc żegnam i przekazuje pałeczkę.

p.s. ja to ten po prawej ;)

piątek, 06 czerwca 2014

Nie lubie takich zegarków. Nie założyłbym go. Nijaki i dla mnie odpustowy. Ale klienci takie chcą, bo CCC: cena czyni cuda.
Ten model już jest dostępny w Polsce. 

AE-1300WH ma podświetlenie, stoper, timer z preprogramowanymi czasami odliczania, czas światowy i alarm oraz wodoszczelność 10 atm. 
Kosztuje 145 zł brutto i jest dostępny w 4 różnych kolorach. Nie wiem czy warto cokolwiek więcej o nim pisać. Ale ja już chyba zmanierowany G-SHOCKiem jestem. 

wtorek, 03 czerwca 2014

Bardzo fajny ten Edifice. Militarny styl topornego chronografu. Niby nic nie ma, ale zupełnie coś nowego w Casio. Do tego ten super pasek, który wykonano z bardzo grubej i tępo zakończonej na krawędziach skóry. EFR-538L-1AVUEF i EFR-538L-5AVUEF będzie dostępny od sierpnia w cenie prawdopodobnej 699 zł. To niemało, ale akurat ten zegarek w tej cenie myśle że sie obroni, bo jest bardzo udany.

wtorek, 27 maja 2014

Od roku w Polsce można kupić zegarki Casio SHEEN. Są to doskonałe jakościowo biżuteryjno-modowe zegarki dla kobiet. 
Tak to prawda że są dość drogie. Ale z drugiej strony są ładne, naprawde dobrze zrobione i ładnie wpasowujące się w Polską ofertę damskich zegarków.

Nowy model to SHE-3030GD-7AUER (złoty) oraz SHE-3030GL-5AUER (brązowy). 
Wyposażono go w mechanizm typu multidata, czyli pokazujący poza czasem też dzień tygodnia, godzinę w trybie 24-godzinnym i dzień miesiąca. Koperta wysadzana jest kryształami Swarovskiego (nawet z certyfikatem). Zegarek ma 3 letnią baterię i wodoszczelność 5 atmosfer. 

Oba kolory uważam że są bardzo ładne, ale zdecydowanie większe szanse daje złotej wersji na bransolecie. Przy cenach 699 zł za bransoletę i 599 zł za pasek wydaje się że jest to akceptowalny poziom za SHEENa. Ciekaw jestem opinii Pań, tylko chyba te tutaj na bloga raczej nie wchodzą. :(

Natomiast w tytlu zaznaczyłem że uważam że Sheen to nie jest błąd. Owszem ma trudny start i powolny, ale z każdym miesiącem jest coraz lepiej i myśle że to jeszcze nie koniec co Sheen może osiągnąć.

piątek, 23 maja 2014

Dziś przedstawiam zegarek który uważam za bardzo udany. Nie tyle że jest w tym chronografie coś wyjątkowego w wyglądzie, ale przez podświetlenie.

W EFR-536 zastosowano tzw. neonowe podświetlenie tarczy. Specjalne diody LED oświetlają tarcze od góry i dołu, ale przez to że działają jak świetlówka UV, tylko wybrane elementy na tarczy są podświetlane. Takie podświetlenie stosuje tylko Casio i jak na razie w jednym Baby-G oraz jednym G-Shocku. Pomijając fakt że Edifice z podświetleniem sa bardzo udanym produktem, to jeszcze taka wersja podświetlenia daje super efekt. 

Poza tym jest to chronograf o dokładności 1/10 sekundy z datownikiem, zakręcanym deklem, pełnymi ogniwami stalowymi oraz oczywiście wodoszczelnością 10 atmosfer. 

ceny: 895 zł to wersja z tzw. czarną stalą. 749 zł to pozostałe wersje stalowe oraz pasek z czarna kopertą. I powiem to samo co przy EFR-534. Zegarek tani nie jest, wygląda podobnie do innych, ale Casio jako jedyne w tej jakości i wykończeniu zegarków robi sportowy chronograf z podświetleniem. 

piątek, 16 maja 2014

Fajny chronograf w przyzwoitej cenie. Za 599 zł (wyjątkiem jest model 535BK który jest za 799 ze względu na czarny kolor koperty i bransolety) kupisz zegarki:

EFR-535BL-1A4VUEF - pasek skórzany
EFR-535D-1A4VUEF - czarno-czerwony
EFR-535D-1A9VUEF -  czarno-złoty
EFR-535D-7A2VUEF - biały

Są to zgrabne chronografy z datownikiem, zakręcanym deklem, pełnymi ogniwami stalowymi w bransoletach i wodoszczelnością 10 atmosfer.

A oto one:

 

poniedziałek, 24 marca 2014

Dziś na szybkom, bo wyraźnie brakuje mi od jakiegoś czasu pisanie tego blogu. Za dużo pracy się teraz generuje. 
Nowy model PROTREKA który właśnie wprowadzam - PRW-6000. Zegarek analogowo-cyfrowy z 3 sensorami, zasilaniem światłem, synchronizacją radiową z zegarem atomowym i sterowany elektroniczną koronką Smart Access. Pełen wypas i ładny zegarek. Cena wersji zwykłej (z reklamy) 2199 zł. Wersja z paskiem z wbudowanymi elementami z włókien węglowych czyli PRW-6000Y za 2399 zł. Ciekawostką jest że zastosowano tu podwójne podświetlenie, czyli zwykły illuminator do wyświetlacza LCD oraz dioda LED do tarczy analogowej.

Poniżej reklama którą zobaczycie w magazynie Wiatr i Woda, a to dlatego że na mazurach można spotkać naprawdę dużo fanów linii Protrek.

 

środa, 12 marca 2014

W najbliższych dniach w cenie 235 zl brutto w Polsce pokażą się zegarki STL-S100H w wersjach 1AVEF (czarny), 2AVEF (niebieski), 4AVEF (czerwony).

Model wizualnie nawiązuje do G-SHOCKa co wyszło mu na dobre. Kolorowe dodatki fajnie go odświeżają. Sam moduł znany jest już z modeli W-S, czyli zawiera:
- TOUGH SOLAR - zasilanie światłem
- podświetlenie LED
- stoper
- 2 timery
- pamięć 120 międzyczasów
- czas światowy
- 5 alarmów
- 10 atmosfer wodoszczelności.

Nie jest to model któremu wróżę wielką przyszlość, ale myśle że fajnie bedzie sie prezentował na półce i na ręku, szczegolnie przez te akcentujące kolory i wygląd prawie G-SHOCKa. Doskonały model komunijny.

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 50